«Ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες κάθεται στο γραφείο του και γράφει μια σχολική εργασία στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, σε πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου. Στη συνέχεια ελέγχει τα ορθογραφικά λάθη στο διορθωτή λαθών και αργότερα χρησιμοποιεί μια αριθμομηχανή για να υπολογίσει τους πόντους σε ένα παιχνίδι στο σπίτι ενός φίλου του. Όλα αυτά μέχρι να ακουστεί η μελωδία που προέρχεται από την ηλεκτρονική του ατζέντα, για να του θυμίσει ότι ήρθε η ώρα να ετοιμαστεί για τον αγώνα μπάσκετ που έχει με την ομάδα του δήμου, στην οποία είναι μέλος.»
Δυσκολεύομαι να καταλάβω το λόγο για τον οποίο κάποιοι άνθρωποι διατηρούν τις δυσκολίες στην καθημερινότητα των παιδιών τους, όταν είναι δυνατόν να απλουστευτεί σε τέτοιο βαθμό! Φυσικά αναφέρομαι όχι μόνο σε γονείς αλλά και στους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι, στη μεγάλη τους πλειοψηφία, διακρίνονται από έναν περίεργο φόβο και δυσπιστία προς την τεχνολογία. Ας τους πει κάποιος ότι δεν απειλούνται! Αντίθετα, μέσα από την ορθή αξιοποίηση της "Υποστηρικτικής Τεχνολογίας", μπορούν να γίνουν πολύ πιο αποτελεσματικοί απ' ότι φαντάζονται. Παράλληλα, η διδακτική-μαθησιακή πράξη καθίσταται ευχάριστη διαδικασία, ενώ το άγχος για επιδόσεις αποβάλλεται σε σημαντικό βαθμό τόσο από τους μαθητές, όσο και από τους εκπαιδευτικούς.
Δεν πρόκειται για προσπάθεια εξωραϊσμού των πραγμάτων!
Ο εκπαιδευτικός κόσμος χρειάζεται λύσεις ή μεθόδους που να δύνανται να παράσχουν λύσεις...
Η "Υποστηρικτική Τεχνολογία" προσφέρει λύσεις, αλλά και μεθόδους για επίλυση πολλών καθημερινών εκπαιδευτικών (και όχι μόνο) ζητημάτων.
Αγγελική δυστυχώς αρκετοί είναι διστακτικοί στη χρήση της τεχνολογίας. Αυτό ίσως να συμβαίνει για το λόγο ότι δεν έχουν την κατάλληλη ενημέρωση απο ειδικούς και γι' αυτό να μην μπορούν να εμπιστευτούν την τεχνολογία. Θα πρέπει να γίνεται σωστή ενημέρωση από τα κατάλληλα άτομα για να γίνεται ορθά η χρήση της τεχνολογίας και να υπάρχουν αποτελέσματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίκιο έχεις Αρίστη μου. Δεν αντιλέγω! Αλλά ας μη γελιόμαστε... Εάν κάποιος δεν ενδιαφερθεί και από μόνος του, δεν ψάξει, δεν κοπιάσει, δεν πρόκειται να γίνει δουλειά! Όσες επιμορφώσεις, σεμινάρια, υποδείξεις και να λάβουμε, το ζητούμενο είναι να ενεργοποιηθούμε σε προσωπική και καθημερινή βάση, ώστε να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των καταστάσεων και των καιρών! Φυσικά, δε σημαίνει πως αυτοί που αποκαλείς "ειδικούς" δικαιούνται να αποποιούνται των ευθυνών τους!! Παραταύτα, η ταπεινή μου άποψη είναι ότι, εάν δε νοιαστείς εσύ πρώτος για την πορεία σου σ' αυτό τον κόσμο, δε θα το κάνει κανένας...!
ΑπάντησηΔιαγραφή